bright1987
| Re:Mi buen amigo My Good friend,
My name is Miss Mimunna Brown. i am a female I was impressed when i saw your profile today on www.burradas.net and i will like to establish a long lasting relationship with you. In addition,
i will like you to reply me through my e mail box (mine4love6@yahoo.com) This is because i don't know the possibilities of remaining in forum for a long time. please If you are interested in knowing more about me, and for me to send you some pictures of mine,i will like you contact me back through my email address.
Thanks waiting to hear from you .
Miss Mimunna Brown
(mine4love6@yahoo.com)
Mi buen amigo,
Mi nombre es Miss Mimunna Brown. soy una mujer me impresionó cuando vi su perfil hoy en www.burradas.net y me gustaría establecer una relación duradera con usted. Además,
me gustaría que me responda a través de mi buzón de correo electrónico (mine4love6@yahoo.com) Esto se debe a que no sé las posibilidades de permanecer en el foro durante mucho tiempo. por favor, si usted está interesado en saber más acerca de mí, y para que le envíe algunas fotos de la mía, me gustaría que me contacten de nuevo a través de mi dirección de correo electrónico.
Gracias a la espera de saber de usted.
Miss Mimunna Brown
(Mine4love6@yahoo.com)
|